Forum www.psrtrojmiasto.fora.pl Strona Główna
FAQFAQSzukajSzukajGalerieGalerie UżytkownicyUżytkownicy GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ProfilProfil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościP.W. ZalogujZaloguj
Forum Organizacji Pozarządowych

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.psrtrojmiasto.fora.pl Strona Główna -> NASZE Projekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
jarekland




Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Wto 15:26, 18 Lis 2008    Temat postu: Forum Organizacji Pozarządowych

Obiecałem napisać o nowym pomyśle. Teraz mam chwilkę czasu.
Otóż, corocznie pod koniec czerwca miasto Gdynia organizuje Forum Organizacji Pozarządowych którego integralną częścią jest Święto Ulicy Świętojańskiej. W tym dniu organizacje pozarządowe otrzymują możliwość prezentacji siebie a mianowicie każde stowarzyszenie, towarzystwo, fundacja etc działające na terenie Gdyni i znajdujące się w internetowym banku danych o orzganizajach pozarządowych (my tam jesteśmy) ma do dyspozycji stolik, krzesła i na życzenie prąd. Wszystko to nieodpłatnie.
Taką sprawę możnaby wykorzystać do zbierania podpisów pod kampanią 196 , do promocji apostazji czy promocji Dnia Darwina. No, oczywiście byłaby to też reklama PSR-u jako takiego i naszego oddziału.
Ponieważ te stoliki to są zwykłe ławki szkolne, to aby jakoś to wyglądało trzeba ten stolik czym nakryć np. zwykłym prześcieradłem (w jakimś sympatycznym kolorze). Trzeba (najważniejsze) przygotować ulotki. Miejsze, większe. Po prostu różne. Może też jakiś baner, plakaty.Jeżeli, przy okazji, decydujemy się na zbieranie podpisów to muszą też być już gotowe listy do tychże podpisów. Żeby nasze stoisko wyróżniało się wśród innych to dobrze byłoby zakupić taki namot , taki na "czterech nogach". Pełnił on by dodatkową funkcję ochrony przed ewentualnym deszczem (to jest deszcz letni ale jednak jest mokry) a także wiatrem.
Żeby przeprowadzić to wszystko to nie trzeba żadnych zezwoleń, wystarczy zgłosić chęć udziału w Centrum Org. Pozarządowych czyli tam gdzie się spotykamy.
W takim Forum uczestniczyliśmy dwa lat temu (zdjęcia w galeri PSR),
Akcje zbierania podpisów tzw. akcje stolikową (wyglądało to podobnie) przeprowadzono niedawno w Szczecinie (zdjęcia na stronie Kampani 196.
Jesteśmy organizacją pozarządową - taką akcję można będzie powtórzyć (prawdopodobnie bez specjalnych zezwoleń, chyba wystarczy zawiadomienie Urzędu Miasta. Ale, na razie, przygotujmy się na czerwiec.
Niech każdy się wypowie. Czasu jest dużo ale ewentualnej pracy też
Pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarekland dnia Wto 15:29, 18 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
PawełG




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:25, 18 Lis 2008    Temat postu:

Moja dziewczyna pracuje w firmie poligraficznej, więc w razie czego może udało by się załatwić banner po kosztach. Ulotki to też nie problem. Trzeba się będzie na to zapisać Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
jarekland




Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Śro 0:33, 19 Lis 2008    Temat postu:

PawełG napisał:
Moja dziewczyna pracuje w firmie poligraficznej, więc w razie czego może udało by się załatwić banner po kosztach. Ulotki to też nie problem. Trzeba się będzie na to zapisać Smile


Wstępnie z nią porozmawiaj, podpytaj się. Sami nie możemy decydować.
Pozdrawiam. Jarek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
PawełG




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:27, 20 Lis 2008    Temat postu:

jarekland napisał:
Wstępnie z nią porozmawiaj, podpytaj się. Sami nie możemy decydować.
Pozdrawiam. Jarek Smile

Banner kosztowałby nas mniej więcej 40-45 zł za metr kwadratowy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
jarekland




Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Trójmiasto

PostWysłany: Pią 10:59, 21 Lis 2008    Temat postu:

PawełG napisał:

Banner kosztowałby nas mniej więcej 40-45 zł za metr kwadratowy.

Wydaje mi się że to nie jest ogrom pieniędzy, ciekawe co na to inni. I w ogóle interesuje mnie zdanie większości na temat tego pomysłu. Proszę o wypowiedzi.
Pozdrawiam. Jarek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
Eta




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 0:16, 25 Lis 2008    Temat postu:

Zgodnie z tym co mówiłam przez telefon Jarku-jestem jak najbardziej za. Na baner mamy kasę, na jakiś obrus, ulotki-też starczy. A jak nie, to się zrzucimy- to oczywista oczywistość chyba:) Trzeba usiąść i porozmawiać nad formą tego wszystkiego. Mamy jeszcze czas co prawda, ale proponuję się za to zabrać na kolejnym spotkaniu wraz z Dniem Darwina. I apropo spotkania:

Czy możemy je z 12 przenieść na 19? W ten drugi piątek nie mogę być.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Autor Wiadomość
PawełG




Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:05, 25 Lis 2008    Temat postu:

mi pasuje 19. Możemy przenieść spotkanie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.psrtrojmiasto.fora.pl Strona Główna -> NASZE Projekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
mtechnik
Regulamin